-
Volg ons ook via facebook
-
Laatste blogs
- Frank van Wijck: Prioriteiten
- Ignace Schretlen: De magie van stikstof
- Frank van Wijck: Afvinklijstje
- Frank van Wijck: Kracht en zwakte
- Mariska Koster: Primum non nocere
- Erik van Dam: Aanpak schijnzelfstandigheid? De lange baan wordt al weer ingezeept!
Tip de redactie
Heeft u een onderwerp dat wij in Arts en Auto kunnen opnemen? Of wilt u bijvoorbeeld bij ons bloggen? Neem dan contact met ons op!
Peiling klantbehoeftes VvAA-leden
Wie? Leden die een verzekeringsproduct afnemen bij VvAA.
Hoe? Wij nodigen u uit om in gesprek te gaan over uw behoeftes, in een interview van ca. 30 minuten met een medewerker.
Wat krijgt u ervoor terug? Als dank voor uw tijd een bol.com bon van € 25,-, en wij streven er natuurlijk naar met de inzichten u in de toekomst beter te voorzien in uw behoeftes.
Samengevat: We zijn binnen VvAA bezig met een project waarbij we ons klantcontact verbeteren. Binnen dit project willen we zoveel mogelijk feedback van onze klanten, zodat we dit proces samen kunnen co-creëren.
Daarom onze vraag of u ervoor openstaat als iemand van ons innovatie team u een half uur tot drie kwartier mag interviewen in een videocall of telefoongesprek. Hier zullen vragen gesteld worden over uw algemene behoeftes met betrekking tot uw verzekeringen en het contact met uw verzekeraar.
Delen:
Gerelateerde artikelen: